Underbart väder = solning i hagaparken

Idag har jag precis som igår legat och solat i hagaparken i ett par timmar. Till skillnad från igår så brände jag mig idag. Är typ helt röd i hela ansiktet och det svider lite på armar och ben när man tar på dom. Men huvudsaken just nu är ju att jag fått färg i af. Har ju varit så jävla blek den senaste tiden så det är skönt att se ut som en människa igen.
Efter jag solat gick jag hem och tog en dusch. Precis när jag kom ut från duschen kom H hem. Han har haft plåtning idag, och tydligen så har den gått riktigt bra. Är så jävla skönt när det går bra för honom på jobbetför då är han alltid så glad när han kommer hem. I vilket fall så tog vi bilen och åkte till sumpan för att äta kina mat. Måste säga att det var inte direkt den godaste jag ätit. När det kommer till kebab och kina mat så slår fan göteborg stockholm med häst längder. Det är så jävla mycket godare i göteborg.
Nu är vi i af hemma igen och H sitter och går igenom bilderna från plåtningen och jag sitter framför min data och bloggar.



Försökte mig på att mobilblogga när jag var i hagaparken idag men det gick inte så bra vet inte varför det inte publicerades utan bara blev sparat i arkivet. Får öva mer på det någon annan gång. Men bilden från det tidigare inlägget med ramlösan var ett av dom som jag försökte lägga upp från mobilen idag men eftersom den bara sparades så fick jag publicera den när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0