Dom nya matvanorna håller i

Precis kommit hem från jobbet nu och sitter här och äter middag samtidigt som jag skriver. Är alltid så jävla hungrig när jag kommer hem.
Måste verkligen ge mig själv en stor eloge för att jag har börjat sköta maten så bra.
Idag har jag ätit två smörgåsar till frukost. En kaffe på väg till jobbet Broccolli, keso och tomat till lunch. En knäcke macka och en redbull light till mellis. Och ikväll blir det lite naturella nötter att tugga på. Har faktiskt lyckats hålla det såhär ett par dagar nu och är så stolt över det.
För bara ett halvårsen var mina matvanor verkligen katastrof. Och när jag säger katastrof så menar jag VERKLIGEN katastrof. Jag åt godis för ca 30 kr, 1 liter läsk varje dag. Och min mat bestod endast av frysmat och fastfood. Så man kan ju verkligen säga att jag gjort en helvändning när det gäller min kost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0