Resultat från inpackningen

Måste säga att det där med inpackning för benen verkligen fungerade. Så lena som mina ben är nu har dom nog aldrig varit förut.
Smörjde in benen med massa bodylotion så att det blev ett lager på benen. Sen virade jag in benen i plastfolie och lät dom vara så i ca 30 minuter. Efter det så tog jag bort plasten och torkade bort den överflödiga kräm som inte hunnit sjunka in i huden och nu är benen hur lena som helst. Rekomenderar verkligen att alla provar detta. För vem vill inte ha lena, mjuka och fina ben nu till sommaren.?!

Från och med nu så ska jag göra detta en gång i månaden. Tror nog att det räcker, men det får vi ju se när det gått nån vecka kanske är så att man behöver göra det oftare för att behålla detta underbara resultat.




Kommentarer
Postat av: Harmony

Ska jag testa! verkar ju fungera :)

2008-05-22 @ 23:47:02
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0