Äntligen hemma

Har äntligen kommit hem nu. Var rätt lugnt på jobbet idag, vilket var skönt för då kunde vi stänga i tid och jag hann med den tidiga bussen. Bussarna går nämligen bara en gång i halvtimmen där jag jobbar. Åkte till gymmet sen och tränade mig svettig i 45min ( ja jag vet det var ett ganska kort pass ). Är så jävla glad att jag packade med mig gymkläderna till jobbet så att jag kunde åka direkt ,ör annars hade jag nog inte pallat att träna idag.

I morgon blir det oxå träning. Det blir morgonpromenad efter det blir det frukost och sen i väg till gymmet för att träna där en timma. Kommer vara såååå skönt imorgon när det är gjort, hoppas bara att det blir fint väder imorgon så att man slipper lida under morgonpromenaden. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0