Bjuder på denna bild

Nu är sminket av, har inte borstat tänderna än för jag tänkte äta lite kvällsmat, typ fil och müsli eller en macka. Sen ska gaddarna borstas. Lutar åt att det blir ljudbok snart eftersom jag inte verkar bli tröttare.Ska ju upp om 7 timmar så måste ju faktiskt somna ganska snart om jag ska palla up imorgon och vill ju inte heller se ut som ett ras med ringar under ögonen behöver därför all skönhetssömn jag kan få.
Och med detta inlägget säger jag god natt och sov så gott.

Bjuder även på denna bild. ( även denna en flum bild från tidigare idag )


image53

Kommentarer
Postat av: Nyström

grym bild!;)
vad gör du uppe i stockholm förrutom att blogga?;)
joda,hänger med olander,tellnor o hansson mest...jobbar på volvo lastvagnar när jag inte gör det..händer i helgen da?

2008-04-12 @ 00:22:13
URL: http://nystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0