En helkväll på stan

Har precis kommit hem efter en riktigt kul kväll / natt ute på stan. Var ute med mina arbetskamrater. Fan vad dom är roliga asså. Är verkligen glad att jag kommit in i sånt skönt gäng på jobbet. Hur som helst så började vi på något ställe vid centralen. Fy fan vad dåligt. Kände mig ju typ hur gammal som helst där. Men var bara där en kort stund sen blev det Sturecompagniet och efter det Labbet. Riktigt lyckad kväll om jag så får säga. Efter det så gick jag och Nicke till kebaben på på kunsgatan och käkade och nu är jag hemma,
Är verkligen så jävla glad över att jag är ledig imorgon. Tycker synd om dom som ska jobba.

Slänger upp lite blider från kvällen.


Jag innan utgång
image97

image98

Ute på stället i centralen, Stures, Labbet och Kebaben

               


Kommentarer
Postat av: Louise

Fin du är! :)

2008-04-27 @ 08:20:36
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0