Ensam hemma

Sitter här ensam hemma nu, känner mig inte 100% frisk så det blir ingen träning idag.
H stack iväg till stan för att träffa några polare så nu sitter jag här hemma i myskläder och har hela lägenheten för mig själv. Skönt? Ja det är det. Men börjar snart att bli tråkigt.

Ska hem till Isbelle senare idag, det ska bli kul har inte träffat henne sen jag slutatde mitt förra jobb.

Funderar på om jag orkar städa lite här hemma , vet ju att det skulle vara uppskattat av min kära pojkvän.

Lägger upp fyra ego bilder på mig som jag tog idag när jag var uttråkad. =)

Jag i mina myskläder

image31



                             

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötis!

2008-04-09 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0