Faaaan

Sa ju i ett inlägg att jag skulle träna 5 dagar i veckan. Det har verkligen inte gått bra med det. Har varit så jävla lat när det kommer till att ta mig till gymmet och träna. Blir så arg på mig själv att jag inte har bättre karaktär har typ bara varit på gymmet 1 gång i veckan, fast har i och för sig tagit några promenader i det fina vädret( räknas dom som träning ? =) )
Men det har verkligen blivit tråkigt för jag måste ha musik när jag tränar och just nu finns det ingen bra musik, eller jag tycker inte det i af. Så det är bara pass jag kan gå på. Så då har det blivit typ dans en gång i veckan.
Ska bättra mig till veckan som kommer, för det är ju inte långt kvar till sommaren, och visst vill man ha en snygg kropp då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0