Hemma

Nu har jag precis kommit hem efter mitt träningspass på gymmet. Var så skönt att träna nu på kvällen.Känner verkligen att jag börjar få tillbaka suget och lusten till att träna.
Nu blir det till att dricka en protein drink sen ska jag hoppa in i duschen.

H köpte tidningen Plaza idag efter vi hade varit i sumpan och solat. Med tidningen följde en film som heter candy 
det ska vara en drama film med bla Heath Ledger som spelar heroinmissbrukare, han förälskar sig i konstnären Candy och tillsammans ger dom sig ut på ostadig mark, sammanbundna av deras kärlek och glupska sexuella aptit.
Filmen verkar ju inte vara den bästa men duger säkert att titta så att man blir trött, är ju så uppe i varv nu när jag tränat så sent och kommer ju bli ännu piggare när jag har duschat.

Kommentarer
Postat av: Jozephine´s mode

Åh, jag älskar Converse ska nog köpa ett par rosa samt ett par vita om jag hittar. Sen får vi se vad Lille M får för färg:-) Härligt med träning, känner att jag oxå måste börja ta tag i det! Man mår så mkt bättre när man håller igång med något... Ha en bra kväll och hoppas att filmen är bra!

2008-04-08 @ 23:52:30
URL: http://www.jozephinesblogg.blogg.se
Postat av: Lottie

Hej! Och Lycka till du oxå.. Är ju kanon att du lyckats minska ner så mkt på ciggen. Hoppas filmen var bättre än den verkade. Ha en skön dag och hoppas våren kommit till dej. Här snöar det igen idag.. :-( *grrr*

2008-04-09 @ 09:16:31
URL: http://jalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0