Idag har jag fyndat

Fy fan vad mycket folk det var i stan idag, men det är ju kanske inte så konstigt med tanke på det fina vädret och att folk fått sin lön idag. Hade riktigt tur idag för när jag kom in i stan så såg jag att cubus hade 30% rabatt på alla kläder och 15% rabatt på all kosmetika och detta gällde bara idag. Brukar typ aldrig handla där men självklart låter det lockande med 30% på alla kläder så jag gick in och kikade och som jag trodde så var det inte så mycket av alla kläder som var något att ha. Men köpte i af en myströja som man kan ha hemma, ett svart linne och ett par svarta minishorts ( baby jag vet att du kommer läsa detta nu när du är i malmö och nej man ser inte rumpan någonting, skulle aldrig ta på mig något sådant och det vet du ). Köpte även lite smink där, det blev en masscara och en foundation, och sen köpte jag ett rött naglack och tre par örhängen. Allt detta under 800 kr.

Var på H&M också och köpte ett par nya träningsbyxor, provade dom aldrig i affären så vet ej om dom passar än men skulle dom inte göra det så är det ju bara till att läma tillbaka dom.

Hade tänkt att lägga upp bilder på det jag har köpt men blev inte så snyggt när jag försökte fota kläderna så jag sket i det kanske lägger upp bilder om några dagar när min älskling har kommit hem eftersom det är han som kommer få ta bilderna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0