Ingen mat

Ska försöka skriva om det jag hade skrivit förut som raderades.

Har kommit hem nu och som vanligt i mitt och H´s roliga förhållande så sitter vi i varsin ände av rummet med varsin dator som sällskap.

Käkade ingen lunch på jobbet idag så var sjukt hungrig när jag var på väg hem så jag ringde till H och bad honom gå ner till affären för att köpa mat så att jag kunde äta med en gång när jag kom hem.
Självklart så finns det ingen jävla mat i den där jävla Willys affären bredvid mig, det är typ tomt över allt så det blev ingen mat för min del fick äta mackor istället när jag kom hem men det funkade ju det med.
Hoppas verkligen att dom kommer stänga igen den där butiken och öppnar en ICA, Coop eller hemköp istället.

Har precis pratat med min pappa nu också vilket var jätte trevligt. Alltid lika kul att få höra hans röst och hur han mår. Tycker ju faktiskt om min pappa jätte mycket. Och det bästa är att det bara är min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0