Massage är jävligt efterlängtat nu

Jag vill ha massage nuuuu. Har så jävla ont i mina ben och det värker verkligen i alla muskler i hela kroppen. Men det är väl straffet man får ta för att man var ute igår.
Hade tänkt gå ut och lägga mig i hagaparken för att sola och vila lite men det blåste så jävla kallt så det blev inget med de. Står ju ändå på smhi att det ska vara 16 grader ute men det kände jag absolut inte.
Känner verkligen för att gå och träna men min vän Jessica säger att man inte ska träna dagen efter man varit ute för att kroppen måste vila och reparera sig och det gör den ju inte om man tränar. Om detta är sant eller ej vet jag inte men bättre att ta det säkra före det osäkra, vill ju ha en kropp som mår bra eftersom jag ska ju bära med mig den hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0