Nynäshamn

Hej hej.
Skulle ju kolla på filmen Rec igår ikväll men självklart så somnade jag efter halva. Sov riktigt gott i natt måste jag säga men vaknade av en lätt irreterad pojkvän som hade drömt mardömmar. Stackarn. Hur som helst  så har dagen varit lugnt och skön idag. Var och käkade lunch vid 14 sen tog H och jag bilen till Nynäshamn och la oss vid havet och solade lite grann. Riktigt najs, förutom att jag kännde av min pollen rejält idag. Halsen och madlarna har typ svullnat upp skit mycket så det är lite jobbigt att andas och det gör riktigt ont att svälja. Har även känt mig lite febrig i kroppen och har frusit en heldel.  Hoppas detta går över tills imorgon för då ska jag ju jobba.

image108

Jag och H i nynäshamn


Kommentarer
Postat av: Riia

Är ni tsm? Ni var söta ^ Och tack för stödet på bloggen (v

2008-05-01 @ 21:17:38
URL: http://riia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0