Översvämning

Hade tänkt att jag skulle ta en lång varm dusch eftersom jag var heltslut och lite frusen i kroppen efter att ha gått i stan hela dagen. Men så blev det inte mitt när jag håller på och rakar benen och har silver shampo i hela huvudet så ser jag hur vattnet inte åker ner i avloppet utan det börjar stiga uppåt ca 1 - 2 cm. uppnar ena dörren till duschen och ser att det typ är översväming i hela badrummet. Ropar på H som får komma in. Tror ju att det har fastnat hår i avloppet och att det är därför vattnet inte rinner ner men nej så var det inte. H försöker ta bort hår i avloppet som inte finns medans jag står där med mitt shampo i håret och fryser som bara den. Men det konstiga är att vi inte hittade något i avloppet. Så imorgon ska vi köpa sånt där medel som man kan hälla i och hoppas på att det blir bättre. Hur som helst så blev det ingen lång varm dusch utan jag fick snällt skölj av mig snabbt fr att inte dränka ner hela badrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0