Seg och rastlös

Jaha och vad har jag gjort sen jag klev upp ur sängen imorse? Svar: Inte ett skit. Jag har typ bara suttit vid datorn och segat mig. Vill verkligen hitta på något men jag orkar inte för jag e för seg. Men har verkligen skit tråkigt hemma. Det är det som är det värsta när man är seg och rastlös får då orkar man ju inte ta tag i något och man har skit tråkigt.

Ska laga mat med H ikväll. Just för stunden så känner jag inte alls för det. jag kan ju inte ens laga mat och jag e så jävla seg att jag inte orkar lyfta ett finger. Hungrig är jag inte heller för den delen.
Fan vad negativ jag låter, skäms på mig. Men det e bara en sån dag idag då man inte orkar nånting förutom det nödvändigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0