Sen frukost blev lunch

Lyckades faktiskt kolla på hela filmen igår utan att somna. Var fortfarande inte ens det minsta trött efter att filmen var slut. Så jag och H bestämde oss för att lyssna på ljudboken och högst 2 mintuer efter att den var igång så somnade jag  i soffan. Vaknade ganska sent, klockan var väl kvart i elva. Hade skit ont i ryggen. Det är så jävla skönt att somna i soffan, jag älskar det, men det är verkligen inte skönt att vakna där och känna att man har ont i hela kroppen.

Var i af sjukt hungrig när jag vaknade så vi gick och handlade lite frukost i affären bredvid. På vägen hem kom vi på att klockan var ganska mycket det var typ halv tolv, bestämde oss för att hoppa över frukosten och käka lunch med en gång i stället.
Gick till restaurangen som ligger här precis där vi bor, och eftersom det är torsdag idag så hade dom sina goda pannkakor idag. Dom är verkligen sjukt goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0