Tre köpcentrum på en dag

Så nu har man ätit klart och är mätt och belåten. Det blev ingen direkt fancy mat kycklingkorv med fullkornskorvbröd men gott som satan va det i af.

Har gått i olika köpcentrum hela dan idag. Var först i Järfälla och kollade på outlet, H hittade ett par skit snygga skor som han köpte från whyred. Men själv så hittade jag inget där.
Efter att vi varit där åkte vi till heron city, där vi käkade thai mat till lunch, gick och tittade i lite affärer även där men ingen av oss hittade något där heller.
Från heron city åkte vi till vällingbys nya köpcentrum, måste säga att det var skit snyggt där inne. Hittade faktiskt lite grejer där på HM tänkte lägga upp bilder på vad jag har köpt senare idag.

Nu är vi af hemma och jag är verkligen helt slut i kroppen nu efter att ha gått så mycket som vi gjort idag.

Ska upp och jobba imorgon så för mig blir det faktiskt till att sova om inte allt för många timmar.


Slänger upp lite flum bilder jag tog i bilen på väg mellan dom olika köpcentrumen

image40


                                                                               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0