Vilken jävla resa

Träffade ju Isabelle idag och hade aldrig varit hemma hos henne så ringde henne innan för att för att veta vilken station jag skulle gå av på. Jag sökte resvägen på sl.se och sen gick jag hemifrån för att åka hem till henne. Jag vet efter att ha tittat på sl.se att restiden är 12minuter. När jag sitter på tåget och det har gått 12 minuter har jag  fortfarande inte stannat vid stationen än efter ca 20 mintuer har stationen som jag skulle gå av vid fortfarande inte kommit. Jag ställer mig upp och går mot dörrarna på tåget för at kolla vilka stationer tåget stannar vid, då finns inte ens min jävla station med. Jag går av vid nästa station och förstår att det var stationen som hette något liknande efter 12 minuters resa som jag skulle gå av vid. Så jag går till andra sidan för att at tåget tillbaka, då är det tåget försenat så jag måste typ vänta i 15 minuter.
Sen kom jag i af hem till Isabelle. Hade skit trevligt hemma hos henne vi satt och snacka och drack lite te.
När jag skulle åka hem gick jag till tåget igen, tror ni inte att jag ställer mig på fel jävla sida då eller ser mitt tåg komma på andra sidan. Så jävla typiskt. Och tågen går ju bara var 30:de minut den tiden. Så det fick bli taxi hem. Snacka om att jag var på dåligt humör efter dena resa. Men nu är jag äntligen hemma.

Home sweet home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0