Hemma

Har precis kommit hem från gymmet. Idag körde jag sats step. Känns sååå skönt att ha träningen avklarad så här tidigt på dagen. Plus att nu har jag bara en dag kvar sen har jag gjort mina fem dagar denna vecka med. Vet inte om det kanske låter som det är en pina för mig att träna men det är det verkligen inte. Jag älskar att träna och framför allt att gå på pass. Det treåkiga är bara att med mitt jobb så passar det inte in så bra enligt schemat med dom passen jag vill gå men nu har jag haft sån tur när jag har varit ledig i fyra dagar att just dom passen jag älskar att gå på hjar funnits under dessa dagar. Så imorgon blir det sats dans klockan fem. Längtar redan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0