Ledig

Gud vad skönt det är att vara ledig från jobbet. Det bästa av allt är att jag har fyra dagar ledigt i rad. Det har redan gått två dagar men jag har fortfarande idag och måndag kvar som jag kan slappa och njuta av min ledighet. Igår var det tvätt dag och jag passade även på att rensa ur min garderob, det är helt sjukt hur mycket jag slängde. Senare runt halv sju tiden var jag och mötte upp Nathalie i stan utanför hennes jobb därifrån gick vi till East och tog ett glas vin och snackade lite. Ja det här inlägget blir tyvärr inte längre än såhär, tycker att det är ganska så tråkigt att skriva nu när jag har H´s dator då det inte går att lägga in bilder eller lägga nytt stycke ens. Men men håll ut lovar att så fort jag får tillbaka min dator så blir det massa bilder och bättre inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0