Massa saker att göra

Idag är jag ledig från jobbet och tänkte att jag skulle förska få så mycket som möjligt gjort. Man måste ju passa på nu när man är ledig och när H jobbar. För när vi båda är lediga brukar det inte bli så mycket gjort, inte mer än roliga saker i af =).

Så på schemat står idag.

1. Städa hela lägenheten ( diska, dammsuga, moppa golvet, damma, tvätta och plocka lite )
2. Åka till jobbet en snabbis för ett snabbt litet ärende. ( vet att jag är ledig men måste ändå ha lite kontroll så jag vet att allt blirgjort rätt när jag är borta =) )
3. Lämna in överdragen till köks stolarna på kemtvätt.
4.Träna
5.Åka och handla lite grejer som behövs till hemmet.


Ja det är det som ska göras idag. Får hoppas att jag hinner med allt.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad jobbar du med?

2008-08-05 @ 22:55:01
URL: http://agnesdaily.blogg.se/
Postat av: Nyström

jaså? jobbar du där? varför sa du inte de;)

fast har insett att stockholm inte var så bra för har inga pengar efter den helgen;)

2008-08-06 @ 12:06:27
URL: http://nystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0