Nu har det börjat igen

Ja dom senaste dagarna har endast bestått utav arbete och träning. Är verkligen så jävla stolt över mig själv att jag kommit igång med träningen igen. Har ju verkligen varit dålig på att ta mig till gymmet den senaste tiden men nu har det börjats igen och det känns helt underbart. Har tränat varje dag efter jobbet denna veckan och har bestämt nu att jag ska hålla ett tränings schema på 5 dagar i veckan. Vet att jag har sagt så här flera gånger men du är det verkligen allvar. Mår så himla mycket bättre när jag har varit på gymmet. Känner mig så fräsch på insidan av kroppen och det bästa av allt ä att jag inte alls blir sugen på söt saker längre. Kan ju inte bli bättre.





Såhär såg jag ut idag precis innan jag skulle in och jobba.








Kommentarer
Postat av: Mathilda

hörru dags att uppdatera kanske? :)

2008-08-18 @ 22:10:10
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0