Sista dagen

Idag är sista dagen på min ledighet så imorgon är det back to work. Har faktiskt hunnit med ganska så mycket idag så jag är faktiskt ganska nöjd med denna dagen.
Dagen började vid halv tio då jag vaknade. H tog bilen och åkte på ett möte vid tio och då passade jag på att dammsuga, moppa golvet, damma, diska och plocka iordning lite här hemma. 
När H kom hem åkte vi iväg och storhandlade plus att jag hämtade ett paket som hade kommit med posten. När vi kom hem packade vi upp alla påsar med mat vi handlat och sen satte jag mig vid datorn för att betala alla räkningar.

Idag hade vi även våran " ätar dag" det är en dag som vi kan äta exakt vad vi vill och hur mycket vi vill av de. Denna dag har vi en gång i månaden för övrigt så är det bara nyttiga och hälsosama saker som gäller.
Så idag har jag och H ätit pannkakor med grädde och lönnsirap, lite choklad och massa bullar.
Efter att vi hade ätit allt åkte vi till gymmet för att köra första dagen på träningsveckan. Körde ju som sagt sats dans medans H körde styrketräning ute i gymmet.
Väl hemma igen pratade jag i telefon med min älskade vän Jessica. Tror aldrig att jag kommer att finna en bättre vän än henne. Jag  är verkligen så otroligt tacksam över att hon är den hon är, för att hon finns och för att hon är min vän.
Efter att ha pratat i telefon med henne så gick jag och H och solade och nu är jag hemma igen.

Så ni ser jag har faktiskt hunnit med en hel del denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0