En dag lik alla andra

Så har det varit en dag lik alla andra dagar. Vaknat, ätit frukost, hoppat in i duschen för att sen ta bilen till jobbet.
Hade planerat att träna idag men kom på att det var fredag och då stänger sats odenplan klockan 21:00 och jag slutar ca 20:15 så det blev inget med det.  Men imorgon och på söndag blir det träning som vanligt efter jobbet för på vardagar slutar jag 17:30 och då har gymmet fortfarande öppet.
Eftersom jag inte kunde träna idag så åkte jag och H till ICA för att handla lite mat. Vi brukar inte laga så mycket mat själva men idag kände jag för att vara lite duktig. Det blev köttfärsbiffar, potatis och brunsås. Riktig husmanskost helt enkelt.


Nu ligger jag i af i sängen och väntar på att H ska bli klar i badrummet så att han kan göra mig sällskap. Ska kolla på "Two and a half men" innan vi somnar. Det brukar vi alltid göra, eller ja vi har gjort det dom senaste veckorna. Älskar verkligen den serien, så himla rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0