I´m back

Som ni kanske har märkt så har jag haft en blogg pause på lite mer än en månad. Detta har berott på att jag haft otroligt mycket jobb det senaste och eftersom jag har jobbat så mycket så har det inte hänt så mycket annat i mitt liv och där av inte haft så mycket att skriva om. Men nu är jag som sagt tillbaka i bloggvärlden och har inte någon mer pause i sikte.


Just idag är jag hemma pga att jag kännt mig lite små sjuk i kroppen. Så min dag har bestått av mat och tv- spelande i soffan. Det känns verkligen som att jag gjorde rätt i att stanna hemma idag min kropp har fått vila hela dagen och fått i sig en massa mat. Är fortfarande lite seg i kroppen men ömandet har försvunnit.
Har två lediga dar framför mig och dom är rätt så speckade med saker som jag ska göra. Det är hår som ska klippas och färgas, naglar som ska bli förstärkta,  läppar som ska fyllas på samt har jag en bil som ska servas. Ska även försöka få lite julklappar köpta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0