Idag är det min födelsedag

Har inte skrivit på ett väldans tag nu och min förklaring är som vanligt att jag jobbat hela tiden.
Men igår hade jag i af besök av min kära pappa och hans fru Gunilla ( min låtsas mamma sedan jag var 7år ). Var verkligen jätte kul att få träffa dom eftersom vi inte setts på flera månader.
Så vi möttes upp på sturehof igår där vi skulle ta middag klockan åtta. Var lite nervös hur det skulle gå eftersom H var med och det var första gången an skulle träffa min pappa. Men det gick över förväntan bra. Är så glad över att allt var så avslappnat och att dom gillade varandra.
Middagen blev där av riktigt trevlig.
Synd bara att min pappa och Gunilla inte kunde stanna längre för hade gärna spenderat en dag till med dom nu när jag faktiskt har en dag då jag är ledig från jobbet.
Men det dröjer ju inte mer än knappt två veckor tills jag får se dom igen för då ska jag ju ner till göteborg och hälsa på alla. Ååhhh guuuud vad jag längtar.


Jag och H på väg till sturehof för att möta upp pappa och Gunilla

Jag, Gunilla och pappa på Sturehof


Gunilla och pappa


Kommentarer
Postat av: Agnes

grattis i efterskott darling!

2008-07-15 @ 06:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0