The ruins

Idag var det första dagen på jobbet efter semestern. Måste säga att det ar blandade känslor. Självklart var det skönt att komma tillbaka till arbetet så att man får in sina gamla rutiner men det hade ju inte heller skadat att få vara ledig ett par dagar till nu när man börjar må lite bättre och det fortfarande är så underbart väder ute.
Det bästa med jobbet idag var att jag hittade två stycken bio biljetter i kassarummet som gick ut den 2:a augusti så jag gick snällt till min butikschef och frågade vad vi skulle göra med dessa. Han sa då att jag kunde ta dom och gå på bio med min pojkvän. Och det var precis vad jag gjorde.
Direkt efter samtalet med min chef ringde jag upp H och bad honom boka biljetter till en film.
Det blev filmen "the ruins". Måste säga att det var en riktigt bra film. Hade inte så höga förväntningar om den när jag satte mig i bio salongen eftersom den bara hade fått 6,1 i betyg på imdb och i salongen var det bara jag och H plus två till som såg den. Men som sagt så gillade jag den filmen skarpt och jag rekomenderar den verkligen. Mitt betyg på filmen blir en stark 7:a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0