Min 21års dag

Hade verkligen en underbar 21 års dag igår. Det var dock bara jag och H som firade den tillsamans men det räckte gott och väl.
Dagen började med att jag fick 3 stycken paket från H innehållande 2 stycken Tiger klänningar och ett jätte fint halsband.
Vi hade redan planerat att vi skulle gå till Gröna lund eftersom jag inte varit där sen jag var 5år plus att jag fyllde ju år på en måndag och skulle jobba dagen efter, så då blev det ju perfekt för grönan.
Vi var inne i stan vid tolv kanske ett ochbetsämde oss för att gå från hötorget till Gröna Lund eftersom att jag ville ha en speciell glass på vägen. Det är en kul glass från GB med smaken choklad med champange tryffel tror jag att den heter oavsett så är den grymt god och ända stället jag vet att den finns på är ett litet glass stånd ganska nära Josefinas på djurgården.
När vi väl kom till Grönan var det självklart åkband som gällde och ca 7 timmar framåt var det bara mat och åka karuseller som gällde.
Vid halv åtta bestämde vi oss för att lämna Grönan och begav oss mot sergel biografen för att se den nya narnia filmen. Vi gick dit och köpte biljetter till nio bion, 40 minuter kvar tills filmen skulle börja och vi bestämde oss för att käka lite mat  innan i kungshallen. Det blev thai som vanligt.

När vi väl kom in och hade satt oss i bion kände jag verkligen hur trött jag vart efter att ha gå på grönan hela dagen. Så det tog inte er än 40 minuter tills jag somnade och sen vaknade jag upp ca 15 minuter innan filmen var slut.
Kan ju säga att det jag såg av filmen tycker jag inte var speciellt bra och H som såg hela tyckte inte heller att den var så bra inte alls lika bra som ettan.
Efter bion blev det en taxi hem och sen var dagen över och jag vart ett år äldre.


Jag och H på väg till Grönan


Jag äter pizza


Jag och H i kön


Jag


Jag med min nya klänning som jag fick i present



Jag var självklart tvungen att äta sockervadd med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis i efterskott :D

2008-07-16 @ 08:14:00
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0