Nyrakad

Idag har jag varit ledig från jobbet, och äntligen verkligen äntligen har jag hittat och varit hos en frisör här i stockholm. Salongen ligger vid karlaplan och tjejen som fixade mitt hår heter Vanessa och är jätte duktig. Jag hade tid klockan elva vilket var perfekt när man bara har en dag ledigt för då kommer man upp i tid och då hinner man med en massa och får ut en hel del av sin lediga dag. Hur som helst så var jag där klockan elva då jag hade tid för slingor och klippning.
Efter jag var klar så hade  solen försvunnit och regnet hade kommit som jag var tvungen att åka hem och hämta en jacka eftersom jag bara hade en t-shirt på mig.
Var hemma i cirka en timma diskade lite och plockade här hemma. Sen åkte jag in till stan igen för att möta upp H och hans vänner, på vägen dit sprang jag in i H&M som alltid och hittade ett vanligt bas linne som jag köpte.
Möte upp H och dom andra på söder var inte där så länge utan vi åkte därifrån ganska så snabbt eftersom H´s vänner var tvungna att åka. Så vi fick skjuts in till stan där vi käkade i kungshallen. Efter det bar det av hemmåt igen.
Nu när jag sitter här och skriver vad jag gjort idag så känner jag verkligen att jag flängt fram och tillbaka i hela stan, men dagen har varit bra i alla fall.



Måste även berätta att jag också precis har rakat av H´s hår och måste säga att det blev riktigt snyggt. Det var väl inte bara jag som gjorde det H gjorde ganska mycket han med men det var min idé. H var lite osäker från början och trodde inte att det skulle bli snyggt. Men det ser faktiskt skit bra ut.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Söt du är gumman! Ser framemot nästa helg :)

2008-07-19 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0