Min lediga dag

Idag har jag varit ledig från jobbet vilket har varit väldigt skönt, med tanke på att jag inte är det så ofta nu för tiden.
Så vad har jag gjort på min lediga dag då?.
Jo jag har varit så duktig att jag gått till banken och pratat med en handläggare som idag hjälpte mig komma igång med mitt månads sparande. Har bestämt att jag ska spara 1500kr imånaden fördelat på fonder och sparkonto.
Fick riktigt bra hjälp när jag var där på mötet och var super nöjd när jag gick därifrån. Handläggaren som jag fick prata med hette Johanna och henne kommer jag defenitift ringa igen om jag har några frågor eller ska göra några fler bankärenden.
När jag var klar på banken åkte jag in till stan för att möta upp H och hans kusin. Gick till kungshallen och käkade lunch sen gick vi och tittade i affärer. Hittade dock inget som jag gillade så det blev ingen shopping och inga förslag till födelsedags present.
Var hemma från stan vid halv sex och hann väl vara hemma i ca 30 minuter innan H bestämde att vi skulle åka till ICA maxi och stor handla.

Sen jag kom hem från ICA har jag typ bara slappat i soffan och diskat lite. Det är ungefär så som min ledia dag har sett ut.
Imorgon är det tillbaka till sex dagars arbete i sträck, så nästa dag jag är ledig är det min födelsedag.



over and out


Kommentarer
Postat av: Hej

vad jobbar du med?

2008-07-08 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0