Detta har hänt: del 2

På torsdag morgon tog jag med mig H ner till göteborg. Vi åkte tåg ner vilket var ganska skönt. Väl framme i göteborg begav vi oss till pappa först för där stod ju min alledeles egna bil och väntade på mig. Fick ju en Peugot 206 i fdelsedags present. Så det första vi gjorde var bara att lämna väskorna hos pappa och byta om till bad kläder för att sedan hoppa in i min nya bil och sen bar det av till havet.
Var ju i göteborg torsdag till söndag och det var havet ( Näset ) som gällde alla dagar utom söndagen då vi åkte hem tidigt. Helt underbart var det i alla fall 19 grader i vattnet förta dagen 20grader andra dagen och 21 grader tredje dagen.
Och det bästa av allt var ju att jag hade bil att åka fram och tillbaka med. =)

Första kvällen var vi som sagt med pappa och Gunilla. Det blev grillning och spel under kvällen.
Andra och tredje dagen var vi hos Jessica och Patrik.
På fredagen var vi på Liseberg och åkte som bara den.
Lördagen blev det utgång då träffade vi även Mathilda och Erica.
Vi började på takterassen på rubinen, sen in på dimond dogs en snabbis sen blev det nivå och sen avslutning ca 2 minuter på hard rock. Efter det var det dax för mig att åka hem.

Morgonen efter bestod av packning och frukost vi skulle ju bege oss ganska så tidigt eftersom vi skulle förbi mamma på vägen hem också för att se hennes nya lägenhet och äta  lite mat.

Har verkligen haft underbara dagar i göteborg och är så glad över att jag åkte ner dit och fick vara med mina gamla vänner och göra allt jag ville göra.
Vet att det blev väldigt kortfattat inlägg, skulle ju kunna skriva hur mycket som helst egentligen men det skulle bli för mycket för er att orka läsa eftersom det skulle ju bli fyra dagar i ett inlägg och tänkt då att vi gjort något nästan varje minut under dessa dagar.
Jag lägger in lite bilder så får ni se istället. Dock glömde jag kameran vissa dagar  men lite bilder har jag i alla fall.


Jessica och jag på väg till Liseberg

( Glömde dock använda kameran på Liseberg vilket jag är så arg över, så det finns inga roliga bilder därifrån  tyvärr )



Baby & Mee ( Näset )




Söta Erica och Mathilda ( Takterassen på rubinen )



Meee ( Nivå )


Baby ( Nivå )


Baby & Mee ( Nivå )



Fanny och Erica ( Nivå )


Meee & Baby ( Nivå )



Mee


På väg hem till stockholm dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan du inte dela lite med dej av din kar? ;)

2008-07-29 @ 20:30:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0