Midsommarafton / Midsommardagen

Har verkligen varit värdelös på att updatera min blogg på senaste. Tror det var över en vecka sen jag skrev något senast. Men det beror på att det enda jag gjort dom senaste två veckorna är jobbat. Känns som att det är det enda som händer i mitt liv just nu jobb jobb jobb. Visst är det skönt sen när lönen kommer men måste erkänna att det har varit lite för mycket jobb nu det senaste. Men men pengar måste ju in så har ju inte så mycket val.

Igår var det ju midsommar och jag jobbade ju som vanligt. Men vi stängde klockan två så man hade ju ändå hela dagen fri. Skulle egentligen firat midsommar med H´s vänner på landet men planerna blev ändrade och vi bestämde oss för att fira midsommar på skansen med två av H´s arbetskamrater i stället. Det var riktigt mysigt, kanske inte dirket att man fick midsommar kännsla även fast som hade stång och allt. Men det var riktigt mysigt att bara vara där, äta våfflor och kolla på djuren.
Dom hade världens sötaste små björnungar där. Har nog inte sett något så sött på länge. Ville bara gå ner där och krama dom.
Tyvärr så glömde jag av att ta kort när jag var där trots att jag hade kameran med mig. Så jävla typiskt.



I dag har det inte hänt så mycket. Eftersom det är röd dag i dag så är vi lediga från jobbet.
Jag och H hara bara varit utanför dörren en snabbis i dag till max för att äta. På vägen dit började det regna men som tur var hade H tagit med paraplyet. När vi kom hem igen bestämde vi oss för att vara inne resten av dagen pga vädret. Så nu sitter vi här hemma och ska typ titta på film och mysa under täcket. Synd bara att det inte regnar nu för det finns verkligen inget mysigare än när man sitter hemma i myskläder, delar täcke med någon man tycker om, kolar på en bra film och hör hur regnet bara öser ner där ute.


Jag och H på väg till max  ( innan  regnet )


Kommentarer
Postat av: becky

Vilka fina ögon du har:D

2008-06-23 @ 19:29:42
URL: http://becky84.bloggspace.se
Postat av: Seg, mamma till 2

fin design

2008-06-24 @ 13:12:26
URL: http://a
Postat av: Markus

Skön blogg!!



Jag gillar sättet du skriver på!



/ M

2008-06-24 @ 20:59:46
URL: http://www.enballsida.se
Postat av: Josefin

hej :D allt väl?

2008-07-01 @ 14:12:19
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0