Täcke, kuddar och stearinljus

Idag vaknade jag sjukt tidigt, 06.30 tror jag att klockan var. Fattar inte hur jag kunde gå upp så tidigt och ännu värre hur jag kunde vara pigg den tiden på dygnet, för jag är verkligen inte någon morgon människa.

Hursomhelst igår kväll lyssnade jag på ljudbok för första gången. Fy fan va sköt det va. Det känndes precis som när man gick på dagis och hade sagostund.
Jag hade kurat ner mig i soffan med täcke och kuddar, tänt stearinljus och släckt alla lampor. Jag hade på stereon på lagom volym. Så underbart. Somnade efter tredje kapitlet och sov hur skönt somhelst, blir till att lyssna på den varje kväll nu.

Boken jag lyssnar på heter Snabba Cash och är skriven av Jens Lapidus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0