Det får bli en risifrutti istället

H handlade lite frukost med sig hem efter sin promenad. När han kom hem och jag skulle plocka upp vad han köpt för att fixa frukost så såg jag att brödet var gammalt. Det gick ut idag. Ja vet att det säkert går att äta idag med, men vem fan vill chansa?, och speciellt nu när jag redan är sjuk. Har alltid sedan jag var liten inte kunnat äta eller dricka saker så går ut samma datum så dagens. Vet inte varför men mår illa av tanken att stoppa det i munnen.
H blev iaf lite sur och tyckte att jag var as töntig och sa åt mig att äta ändå, men jag vägrade. Så i ren protest så slängde han brödet. ( Tror nog att han egentligen tycker samma som jag bara det att han inte ville erkänna, annars hade han väl ätit av det själv? ).

Hur som helst så köpte han risifutti också så det får bli en sån till frukost.
Efter det så ska jag ha kramkalas med H, och försöka få han på bättre humör. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0