En solig dag i stan

Nu är jag hemma från stan, Eller jag kom hem för ca 1 timma sen men har inte lyckats komma in på bloggen förens nu.
Hur som helst så blev det ingen promenad i djurgården idag utan vi tog bussen in till odenplan och gicka sedan därifrån till kungsträgården där vi åt lunch. Jag åt lax och H åt kyckling. Verkligen jätte gott synd bara att det inte var så mycket mat. Var fortfarande lite hungrig efter maten så vi gick in till gallerian på hamngatan och köpte varsin yoghurtglass. H gick ner till press stop som ligger längst ner i gallerian för att köpa en ny mode tidning som heter perfect. Passade då på att gå in på bianco som ligger bredvid och där hittade jag ett par as snygga rosa skor och en svart väska som jag köpte. ( Lägger upp bilder på dom lite senare ) Är verkligen så nöjd och glad med det köpet jag gjorde, bara älskar dom skorna och väskan var så snygg. Det bästa av allt var att det var billigt också. Skorna kostade 400kr och väskan kostade 180kr. Så jävla bra!
Efter gallerian gick vi ner till kungsträgården igen och satte oss i solen. Sen gick vi till nybro kajen. På vägen dit köpte H en hamburgare på max och jag lite nötter och godis från seven eleven som vi sedan åt i solan vid kajen.

Och nu är jag som sagt hemma igen. Har frusna män söker ibakrunden medans jag sitter här och skriver. Första gången jag ser det och vet inte om jag tycker det är något speciellt bra. Älskade ju "ensam mamma söker" som gick i sommras eller om det nu var i höst. Men känns inte som denna serie är lika bra.


Här kommer i af lite bilder från dagen.

Bussen på väg till stan

image112

image113

Lunch i kungsträdgården
image114

image116

image117

Lite vila och njutning av sol i kungsträdgården
image118

image119


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har jättefint hår :)

2008-05-06 @ 06:55:47
URL: http://michellefreitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0