I´m bored - Pics

Somnade i soffan igår och vaknade imorse helt öm i hela kroppen. I stället för morgonpromenad blev det jogging innan frukosten. Jag och H bestämde oss för att tävla och se vem som kom i mål först. Så vi sprang från var sin ända. Jag har verkligen ingen bra kondition så självklart vann H. Jag fuskade ju som vanligt och sprang inte ens hela spåret. Men det var ju bättre att jag rörde på mig lite i af än ingenting alls. Hann ju bli lite svettig och illa måeende. =)

Nu är H på sitt jobb och jag sitter hemma. Är så jävla uttråkad. Har suttit vid datorn i flera timmar nu. Har varit riktigt skönt att bara vara hemma och integöra något men nu börjar jag bli riktigt rastlös.  Vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara..

Om någon vill veta så är det såhär roligt jag haft idag.






Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha va söt du är

2008-05-22 @ 18:18:56
Postat av: Anonym

ser ut som du har skit kul där hemma baby, kom till jobbet eller möt mig inne i stan så bjuder jag på fika



// Din H



p.s stephanie hälsar

2008-05-22 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0