Idag är man lite seg

Då var man hemma från jobbet igen. Och nu ska man vara ledig i två dagar, ska bli såååå skönt.

Igår var jag på förfest hemma hos Lisa som fyllde 21 eller hon fyller idag egentligen men vi firade henne igår. Var faktiskt riktigt kul och trevligt där. Vi drog in till stan ganska så tidigt tror klockan var runt halv tolv. Det blev ett ställe på brunnsgatan nära stureplan som hette sense. Vet inte om jag tyckte stället var sådär as bra men det var fräscht i af och vi hade riktigt kul. Dock drog jag hem redan vid ett eftersom jag skulle jobba dagen efter ( idag ).
Synd bara att jag glömde kameran för annars så hade jag säkerligen haft en massa bilder att lägga upp här. Men jag var så jävla stressad när jag skulle åka till Lisa igår eftersom jag redan var sen plus att bussen till henne typ bara gick en gång i timmen.

Efter att ha jobbat en hel dag nu så är man faktiskt lite sliten även fast jag vart hemma i tid igår. Men blir alltid så jävla bakis när jag dricker cider. Och cider var precis vad jag drack hela kvällen igår. Att man inte tänker på det innan men det är ju så jävla lätt jatt glömma bort.

Nu ska jag i vilket fall vara lite social med min kära pojkvän. Vi ska spela lite nintendo wii nu och senare ikväll blir det nog film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0