Jag hänger på trenden om att få mjukare ben

Efter att ha varit inne nästan hela dagen så kännde jag att jag behövde få lite frisk luft så jag bestämde mig för att gå ut på en kvälls powerwalk i hagaparken. Och det var riktigt skönt faktiskt. Blev cirka en timma promenad .Önskar jag kunde lägga in doften av sommar i detta inlägg som jag kände under powerwalken. Det var sån där rikigt frisk lukt och en liten pust av svag blomster doft. Helt underbart!

Efter att ha läst i Rebeccas blogg och nu i Blondinbellas om att göra benen mjuka och fina genom att smörja in dom i massa bodylotion och sen lägga plastfolie runt om tills det torkar. Så var jag ju bara tvungen att testa. Så nu sitter jag här i soffan men in smorda och in plastade ben och kollar på semifinalen av eurovision song contest.
Om ett par minuter så får vi se om mina ben blivit mjukare och lenare än vanligt.


( H ringde precis i mitt skrivandes stund, när jag sa att mina ben var helt i plastade blev han lite orolig och frågade vad jag höll på med och sa att man kunde dö om man plastade in hela kroppen. Lugnade honom med att det bara var med en och att jag höll på att testa en sak och att han skulle få veta sen när han kommer hem.) ( Fan vad söt han är! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0