Lite brunare

Vaknade vid tio imorse på soffan. Somnade tydligen där igår. Det är verkligen skönt när man är så där trött att man slocknar i soffan framför tv:n. Vaknade en kort stund av att H la en kudde under  huvudet på mig och ett täcke över mig.
Hur som helst så skulle jag ju tränat igår men det blev inget av med det. Var så seg och trött när jag väl hade kommit hem efter jobbet. Så jag var tvungen att äta lite och sen vila. Gymmet stängde ju 22.00 också så då skule jag bli tvungen att stressa om jag skule hinna och det orkade jag inte. Så jag bestämde mig för att ta en promenad istället. Det blev en promenad till solariet fram och tillbaka. Vilket ändå var rätt okej eftersom det ligger en bit bort så det tar ändå ca 20-25 minuter att gå dit. Så sammanlagt fick jag ju ca 45 minuter promenad och sen lite färg på köpet. Eftersom jag inte hade solat på länge ca 1,5 -2 månader  plus att dom hade nya anisktiskanoner på den bänk jag solade så brände jag mig lite grann i ansiktet.

I dag har det i af varit en lugnt och skön dag. Vaknade som sagt vid tio. Åt lite frukost och sen gick jag och H en promenad till sumpan där åt vi lunch och sen gick vi till lötsjön och tog en kaffe på gröna stugan. Nu är vi i af hemma igen och ska strax gå iväg till gymmet för att köra ett träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0