Precis hemkommen från jobbet

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Är verkligen hur trött som helst och har ont i hela ryggen. Ska äta lite mat nu sen blir det nog tv resten av kvällen.

Imorgon kommer Madde hit och hälsar på. Ska bli jättekul att få träffa henne igen. Har ju inte setts sen jag var i göteborg sist och det var ju flera veckor sen. På onsdag kommer Jessica och hennes brorsa också. Min älsklings Jessica, har verkligen saknat henne sååå mycket. Ses ju inte så ofta längre, nu när jag bor i stockholm och hon bor kvar i göteborg. Men på onsdag ska vi ses. Jippie!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Snart kommer jag och hälsar på dig gumman! :) När kommer du till göteborg nästa gång?

2008-05-06 @ 07:32:28
Postat av: #svar: JOEL GEDIN

Ja det var helt underbart gott :D

Hur står det till med dig då? .D

2008-05-06 @ 20:21:57
URL: http://joelgedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0