Snart dax att sova

Börjar bli riktigt trött nu och är snart dags för mig att sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Men sitter fortfarande uppe och väntar på min älskade H som ännu inte kommit hem. Pratade med honom för 45 minutersen och då sa han att han var på väg hem.
Låter kanske lite kontsigt men jag har jätte svårt för att somna om han inte också ligger bredvid mig i sängen. Är han inte hemma så måste jag ligga i soffan och sova med tv:n på hela natten. Och det är verkligen sjukt jobbigt att det ska vara så men jag gillar helt enkelt inte att sova ensam.
Så får hoppas att han kommer snart så att jag kan få pussa lite på honom eftersom jag inte sett honom på hela dagen. Sen tänkte jag försöka lura med honom in till sängen och säga att vi ska kolla på någon film för när vi kollar på film i sovrummet så somnar jag jämt.

( Hoppas bara inte att han läser detta inlägget förens imorgon )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0