Två underbara dagar

Har verkligen haft så undertbart trevligt och roligt idag och igår. Fick ju besök av Jessica och hennes bror Johan som kom igå och stannade tills 20:00 idag. Fick även träffa Madde en sväng igår. Är så kul att träffa dom. Vi ses ju som sagt inte alls så ofta längre eftersom vi nu bor i olika städer, men vi har alltid lika kul ihop och när vi väl ses så känns det ändå inte som det var så längesen även fast det gått flera veckor.
Hur som helst så mötte jag iaf först upp Jessica på centralen igår vid kvart i fem, därifrån gick vi upp till åhléns för att träffa Madde. Under tiden som vi väntade på att Johan´s tåg skulle komma in vid halv sju så gick vi runt lite i stan. Efter vi hade mött upp Johan så gick vi och käkade på max och sen gick vi till systemet för att köpa lite dricka.
Hemma hos mig drack vi lite öl och cider och satt och snacka lite. Vid elva tog vi  bussen in till odenplan för att möta upp H och dricka nån cider på "sommar på odenplan".  Verkligen ett skit bra ställe att bara sitta och snacka och dricka ett glas på.
Var hemma igen vid halv två och var tvunga att sova nästan med engång eftersom vi skulle upp relativt tidigt dagen efter så att vi skulle hinna med en riktig shopping dag.

Hade bestämt att jag skulle ta en morgon promenad innan vi skulle till stan men när klockan ringde så orkade jag inte gå upp så det blev inte av.
Vi drog i af in till stan vid halv tolv och gick direkt till thai stället  på sveavägen för att käka lunch direkt.
Efter det så blev det verkligen en heldag på stan. Hann med söder, gamla stan, drottninggatan, hamngatan och en massa mer.

Efter att sagt hejdå till Johan och  Jessica på centralen så gick jag faktiskt hela vägen hem. Riktigt duktigt av mig tycker jag faktsikt eftersom jag till och med gått hela dagen i stan också.
Så det gör nog inte så mycket att jag missade den där morgonpromenaden.

Måste faktiskt tillägga att det känns lite tomt nu när dom åkt, men vi ses ju faktiskt snart igen ( om någon månad eller så ) och det finns alltid mobil så man är ju faktiskt inte mer än ett samtal i från varandra.

Lägger upp lite bilder från igår.


Jag sätter på lite musik
image122

Jag försker få lite volym på håret innan vi drar till sommar på odenplan
image123

Väntar på bussen på vägen till odenplan
image124

På bussen ( Jessica och Johan )
image125


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0