Underbart väder

Shiit vilket underbart väder det har varit idag. Synd bara att man har jobbat hela dagen inne i en affär. Ska tydligen bli jättefint och varmt väder imorgon med. Men det kommer jag ju inte känna av så mycket eftersom jag jobbar då med. Det värsta av allt är att när jag är ledig måndag, tisdag och onsdag då ska det bara vara 10 grader ute. Snacka om maximal otur. Men men det här är ju bara början av sommaren och det kommer ju komma betydligt fler dagar då det är fint väder. Men måste erkänna att det svider lite att man måste stå inne när alla andra är ute och njuter av solen och värmen.

Hur som helst så efter jobbet gick jag och H och köpte pizza och la oss i hagaparken, blev kyligt ganska så snabbt eftersom solen höll på att gå ner, men det var ändå skönt att få komma ut lite efter att ha varit inne hela dagen.
Imorgon blir det som sagt jobb igen och efter det blir det raka vägen till gymmet. Ska ta med mig gymkläderna med en gång till jobbet så att jag kan åka direkt efter. Har verkligen varit dålig med träningen ( som vanligt ), och får ju ännu mer ångest nu när jag smällde i mig en hel pizza för ett par timmar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0