080526

Idag har varit en rätt trevlig, skön och rolig dag om man nu kan uttrycka det så.
Dagen började med att jag vaknade såklart. =) ! Gick till hagaparken för att sola lite då solen sken. När jag väl kom dit försvann solen bakom molnen. Men jag såg att den skulle komma tillbaka från molen om någon kvart eller så, så jag låg snällt kvar i gräset läste mina tidningar och väntade. Precis när solen kom tillbaka ringde Lisa och frågade om jag skulle hänge med henne och tre killar från mitt jobb ut och åka båt till skärgården. Och självklart var jag på så jag sprang hem igen för att lämna filten som jag hade tagit med mig och sen drog jag och mötte upp Lisa och Patrik vid tekniska för att sedan ta bussen djurgården där vi skulle ta båten. När vi väl kommit fram så får vi veta att bussen är förliten för oss alla så jag och Lisa får ta färjan över till fjäderholmarna där vi sedan skulle möta pp dom andra och käka lite.
Vi kom dit innan dom andra så vi gick runt lite där och kollade.  Hittade värsta skuma och roliga gubben i en liten affär som fanns där.
Efter vi ätit där så åkte vi tillbaka till stan igen för att kolla på träningsmatchen mellan sverige och slovenien. Eftersom jag var ganska så tunt klädd och solen hade försvunnit så var jag tvungen att åka hem först för att byta om och hämta en jacka. Men efter det så åkte jag in till stan igen för att möta upp dom andra och se på matchen.
Matchen var väl inte så rolig direkt men sverige vann ju i af vilket egentligen inte spelade så stor roll då det bara var en träningsmatch. Men det var kul att vara ute och se lite folk och umgås med lite människor.

Nu är jag i vilket fall hemma igen. Skönt att vara hemma i tid för då kommer jag ju inte sova bort hela dagen imorgon och då hinner och kan man ju njuta mer av ledigheten.



Jag och Lisa på väg till fjäderholmarna

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg du har :)

2008-05-27 @ 13:15:32
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0