En riktig tjej dag på stan

Idag har det varit en lång dag på stan. Det började med att Isabelle ringde mig vid ett och sa att vi skulle mötas i stan vid två för lite shopping och lunch. Hon hade även med sig sin arbetskamrat som hette Lovisa som precis som jag var från göteborg. Vi möttes upp vid t- centralen och käkade lunch på ett ställe på drottninggatan. Efter det gick vi runt i stan och shoppade lite. För mig blev det bara ett par skorts och en topp men toppen ska jag nog lämna tillbaka. Emellan shoppingen tog vi en pause på fridays där vi drack varsin ultimate drink. Sen fortsatte vi våra butiksrundor på jakt efter nya plagg till sommaren. När vi var nöjda med shoppingen gick vi till Hotellet och beställde in en flaska rosé. Där satt vi sedan och snackade lite. Riktigt trevligt. Efter ett tag som Isabelles kompis Mika. Vi beställde lite mat och en flaska rosé till. Under maten kom även Isabelles syrra Gisela som gjorde oss sällskap under maten.
När vi vart nöjda och belåtna på Hotellet beslutade vi oss för att dra oss därifrån. Isabelle och gänget bestämde sig för att gå ut och jag bestämde mig för att gå hem eftersom jag ska upp och jobba imorgon.
Så nu sitter jag här hemma och är riktigt nöjd över dagen. Har verkligen varit en helskön dag. En dag som verkligen hade allt. Shopping, god mat, rosé och många skratt.

Men som sagt eftersom jag ska up och jobba imorgon så är det ju läggdax för mig o inte allt för långtid. Så nu ska jag nog kolla på film. Fick ju en av Isabelle när jag var och provkörde en bil på hennes jobb. Det är en fransk drama film som tydligen ska vara rätt bra." Tillsammans är man mindre ensam" heter den.

J tänkte bara säga det också att om inlägget skulle vara osammanhängande eller en det fel skrivningar så är det för att jag inte är helt nykter just i skrivande stund efter all rosé man druckit. Men det skla nog vara bra ändå. ( Bara H ler lite på läpparna ) (internt ). Shit vad flummit det blev. Men men lägger upp lite bilder.

Lovisa, jag och Isabelle



Söta Isabelle



Lite rosé



Och så jag såklart !


Kommentarer
Postat av: Camilla

det verkade vara jätte trevligt. :) Du hade jätte fin design vill inte hjälpa mig? :) Usel

2008-05-27 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0