Jobb - Lunch med Isabelle - Two and a half men

Idag har det varit mycket att göra på jobbet. Riktigt kul faktiskt. Dock en tråkig nyhet som jag fick höra idag var att min chef på jobbet ska sluta. Är faktiskt lite ledsen över det då han är den bästa chef jag haft hittills. Får hoppas att vi får en lika bra chef som efterträdare fast tror att det kan vara svårt eftersom J var så otroligt bra.
Hur som helst så lunchade jag med Isabelle och hennes arbets kompis Hampus idag. Riktigt najs. Skönt att ha lite sällskap då jag annars alltid äter själv när jag har lunch på jobbet. Fick även provköra en av deras bilar. Det var en kia, vilken modell vet jag inte men det var bra gas i den och det är ju det som är viktigt =) .

Nu är jag i vilket fall hemma och har varit det ett tag. Har hunnit käka lite mat och nu ska jag strax lägga mig i sängen och kolla på "two and a half men". Gillar verkligen den serien.

Jo fick ju min lön idag vilket var efterlängtat. Denna månaden har jag bestämt mig för att ta kvitton på och skriva ner allt jag köper för att få en bättre överblick på min ekonomi. Det är nämligen så att mina pengar har en tendens att bara försvinna utan att jag ens vet vad jag gjort med dom. Så efter denna månaden så kommer jag se exakt vad dom tagit vägen.
Riktiga vuxenpoäng där eller hur?! =)
Nä men jag känner mig faktiskt stolt över att jag tar tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0