Gårdagen: Galet trevlig kväll

Nu har jag kommit hem. Var ganska lugnt på jobbet idag men var ändå skönt att vara där efter att varit ledig i tre dagar.

Skrev ju aldrig igår vad jag gjorde då så tänkte att jag skulle göra det nu istället.
H hade ju plåtning igår så jag var ensam hemma ett par timmar och bara njöt av att få vara själv. Satt lite vid datorn, duschade lite och bara var. Vid fyra mötte jag upp Leontina och Isabelle i stan på ett café vid centralen. Där satt vi i någon timma, sen skulle Isabelle hem och jag och Leontina gick och mötte upp hennes arbetskamrater på dovas ( hötorget). Var inte där speciellt länge utan gick ganska så fort vidare till HC som ligger på odenplan där satt vi i någon timma och drack lite öl och cider och efter det gick vi till M/S Gerda som ligger på kungsholmen där Leontina jobbar. Hade riktigt trevliget där och vi satt och snackade en massa och drack ett par glas vin.
Vid halv tolv beslutade jag mig för att börja röra mig hemmåt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Tror inte at jag märkte det förän jag ställde mig upp men jag hade hunnit bli riktigt full på dom där glasen vi druckit. Kan ju bero på att jag inte ätit så mycket den dagen. Men men hamnade i säng vid två tiden och vaknade klockan sex och var hur pigg som helst. Men H fick mig att somna om igen och sen ringde klockan vid åtta och då var det dags att gå upp för att göra sig i ordning för jobbet.
Det var vad som kortfattat hände igår. Måste säga att det var verkligen jättetrevligt igår. Önska att jag hade bilder att lägga upp men självklart så var mina batterier i kameran slut så det blev inga.
Men nästa gång ska jag verkligen se till att dom är laddade innan jag går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0