25 års fest

Fy fan vad kul jag hade igår.  Var på 25års fest med min "svägerska". Det var hennes syster som fyllde år. Blev nog dock lite för full men det får jag bjuda på. Som tur var så jobbar jag nu i helgen så jag åkte hem redan vid två från festen.  Men fy var det tog emot att jobba idag, hade nog mycket hellre legat i sängen hela dagen. Fast det är skönt nu när jag har kommit hem, att jag ändå var där och gjorde det jag skulle göra eftersom annars hade jag ju inte fått några pengar.


Såhär såg jag ut precis innan jag hoppade in i taxin påväg till festen





Har pratat med H idag med. Ringde honom för ca 1 timma sen. Det är verkligen så underbart att få höra hans röst . Saknar dig otroligt mycket och det är som sagt väldigt tomt här hemma utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0