40 minuters träning

Hemma igen från arbetet och träningen, och nu väntar 1 dags ledighet. Det känns verkligen så sjukt tomt att komma hem och det inte är någon H som möter mig i dörren. Saknar dig verkligen sjukt mycket baby.........

Gick bra på jobbet idag, fick en hel del gjort faktiskt. Men träningen den gick det väl lite sämre med. Var så himla trött efter jobbet sov ju bara ca 4 timmar i natt och sen jobba 10 timmar på de, då är man rätt slut sen. Men 40 minuters träning klarde jag i vilket fall av och det är ju 40 minuter bättre än ingen träning alls.


Kommentarer
Postat av: HONER

Min älskade petra fy vad jag saknar dig hjärtat.

vi har det underbart här har så mycket att berätta men får ta det när jag kommer hem, du finns i mina tankar och jag är jätte stolt att du gått och tränat trots att du varit så trött.



Love you

2008-10-08 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0