God morgon!

Sitter just nu här vid matbordet och äter frukost. Alarmet ringde 08:30 och jag tror aldrig tidigare att jag gått upp lika fort. Och halvblind som man är på morgonen så såg jag ju knappt vilka knappar jag skulle trycka på men så hittade jag ett sms från H att dom hade kommit fram. Känns så jävla skönt att få höra att han är oskadd. Kunde verkligen inte sova i går pga min oro. Tror att jag somnade någon gång vid 03.00. Men nu vet jag att han mår bra i allafall. Så nu är det bara hem resan kvar. Pratade med S´s fru A igår och hon hade ringt till aranda igår och frågat om planet och då hade dom sagt att de planet som åkte från erbil till stockholm hade bilvit inställt och dessa plan går bara en gång i veckan. Detta kan alltså betyda att om han inte skulle dö i ett kapat plan så kan han ju ha turen att få åka med ett bra plan dock kan det ju bli så att han  inte kommer  förens 2 veckor............ Shit vilken mess.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0